donderdag 5 maart 2015

Deze week had ik helaas geen tijd om iets aan de cursus te doen. Maar toch schrijf ik maar iets om de vaardigheid van het het openen en sluiten van dit "logboek" niet kwijt te raken. Het is altijd nog ingewikkelder dan het openen en sluiten van een echt schrift of dagboek. Je moet eerst je pen gaan zoeken, maar nu heb ik door dat hij al meteen klaar ligt. We gaan dus vol goede verder, Nog steeds met het eerste ding, ja. Misschien kom ik volgend jaar aan een tweede "ding" toe van de cursus!
Het is ook vooral een kwestie van er tijd in steken, en die heb ik op het moment heel weinig.

Er zijn overigens vorige week nog wel drie "karkassen" van bonte paaskippen gevilt. Die worden binnenkort met de viltnaald en allerlei krullen en frutsels versierd. De dames werden helemaal blij van alle kleuren! Zodra ze klaar zijn maak ik een groepsfoto (van de kippen natuurlijk.) Het leek overigens in de viltkamer wel een beetje op een kippenhok! Vooral toen Nico thee met picolientjes kwam brengen!
 
                                                                      Artelly (deze naam was zijn idee!)

5 opmerkingen:

  1. Ding 4 " Wijs met media" hoeft niet zoveel tijd de kosten. Als je de cursusinformatie doorneemt en kijkt wat het intikken van je naam op google oplevert, ben je al een heel eind.
    Ik ben overigens nog steeds erg benieuwd naar foto's van je viltcreaties!
    Groeten, Rena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, fijn dat je toch een stukje op je blog schrijft om je vaardigheden te oefenen.
    Ik ben het met Rena eens dat ding 4 niet zo veel tijd hoeft te kosten. Het is bijzonder om te zien hoe vaak je eigen naam voorkomt op internet.
    Groeten, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly,
    Ik ben benieuwd naar een foto van het kippenhok :-).
    Enne, de "dingen" lopen gelukkig niet weg!
    Groetjes,
    Lindsay

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En.....hoe is het met de kippen? Is er al een groepsfoto gemaakt?

    Ga ik je in de toekomst nog op Facebook tegenkomen?

    groeten, Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, hoe gaat het met je ontdekkingstocht met de dingen? Welk ding vond je het leukste? Groeten, Karin

    BeantwoordenVerwijderen